Service Coördinator Licht, Geluid en Beeld
40 uur
Jij bent de EHBO'er van de techniek: als er ergens een technische uitdaging is, sta jij al klaar met een servicemonteur of je eigen gereedschapskist. Of het nu gaat om een acute storing of gepland onderhoud, met jouw coördinatietalent en technische kennis zorg je met liefde voor onze klanten en hun installaties. Een rol waar geen dag hetzelfde is. Iets voor jou? Livingprojects zoekt een Service Coördinator die ons serviceteam naar een hoger niveau tilt!
Redder in technische nood
Livingprojects is gespecialiseerd in spraakmakende oplossingen met licht, geluid en beeld. Met een eigen creatieve studio, engineersafdeling en uitvoerend team, zijn we in staat om het leveren van hoogwaardige producten te combineren met creatief-technische diensten. Als Service Coördinator ben jij de spil in onze after-sales service. Je zorgt er met het serviceteam voor dat onze installaties blijven draaien zoals ze horen te draaien: perfect!
Dit ga je doen
Als Service Coördinator bij Livingprojects ben je de spin in het web van onze service-afdeling. Je vangt alle service-aanvragen op en coördineert de planning van zowel acute storingen als preventief onderhoud. Je plant onze servicemonteur efficiënt in en zorgt dat alle werkzaamheden soepel verlopen. Met jouw technische expertise kun je niet alleen snel inschatten wat er nodig is, maar steek je ook zelf de handen uit de mouwen als de situatie daarom vraagt. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die technische ondersteuning nodig hebben.
Jouw werkzaamheden
Dit zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
- Coördineren en afhandelen van service-calls en storingen;
- Aansturen van het serviceteam en prioriteiten stellen in de werkzaamheden;
- Zelf technische ondersteuning bieden waar mogelijk;
- Onderhouden van klantcontact en bewaken van serviceniveaus;
- Slim plannen van preventief onderhoud;
Periodieke taken:
- Service-aanvragen registreren en monitoren;
- Rapporteren over serviceperformance en klanttevredenheid;
- Onderhoudscontracten beheren;
- Voorraad servicematerialen beheren;
- Service-documentatie bijhouden;
- Zorgen voor een correcte urenregistratie.
Typisch jij
- Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een technische richting;
- Je beschikt over minimaal drie jaar ervaring in de audiovisuele- of lichttechniek;
- Je combineert technisch inzicht met commercieel gevoel;
- Je maakt van klanten echte fans;
- Je bent een kei in het stellen van prioriteiten en ad hoc schakelen;
- Je communiceert helder en bent stressbestendig;
- Je bent een echte teamspeler die ook zelfstandig kan werken;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en bent oplossingsgericht;
- Je omarmt onze kernwaarden en straalt enthousiasme uit voor wat we doen.
Dit mag je van ons verwachten
Wat we onze klanten beloven, geven we ook jou: 100% kippenvel. Kortom, je gaat werken met een wow-gevoel. Dat betekent dat je bij Livingprojects de kans krijgt om mee te werken aan te gekke projecten en tegelijkertijd jouw talenten verder kunt ontwikkelen. De passie en betrokkenheid binnen ons team is groot en dat merk je. Verwacht verder:
- Vakmanschap, vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdaging;
- Een opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling;
- Uitstekende pensioenvoorziening ;
- 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband);
- Een mobiele telefoon, laptop en eigen gereedschapskist;
- Een auto van de zaak;
- Een informele en persoonlijke werksfeer;
- De mogelijkheid om fiscaal voordelig een gloednieuwe fiets te leasen;
- De benodigde certificaten zoals VCA-Vol;
- Livingprojects merchandise: hallo nieuwe hoodie en sokken;
- Een goed begin van je weekend: iedere week staat er een lekker koud pilsje, wijntje of frisje voor je klaar tijdens de vrijdagmiddagborrel.