Een inspirerende lunch voor Directeuren Netwerk

Woensdag 1 februari was het tijd voor een heerlijke lunch voor Directeuren Netwerk. Onder het genot van een heerlijke lunch werd uitgebreid gesproken over het onderwerp ‘Hoe pas je beleving toe in jouw sales?’ en werden actuele vraagstukken besproken die zowel de zakelijke als persoonlijke groei ondersteunen.

De deelnemers namen een kijkje in de wereld van licht en beleving. Naast verlichting draaide het tijdens deze lunch om totaalbeleving. De ‘wauwfactor’, het geluksmoment, het kippenvel op de armen van degene die het moment of sfeer beleeft. Totaalbeleving wordt steeds belangrijker. De ervaring van een persoon is een samenspel van waarnemingen, gevoelens, gedachten en gedrag. Dit samenspel kan beïnvloed worden door externe factoren zoals licht, geluid, beeld en geur. Al deze onderdelen worden beleefd in de speciaal geprogrammeerde Experience Room.

Annemieke Casteelen: “Neuromarketing, beleving, beïnvloeden. Het staat allemaal met elkaar in verbinding. Met elkaar gaan we in gesprek hoe je dit voor jou kan laten werken in bijvoorbeeld je sales proces. Livingprojects beschikt over een inspirerende Experience Room waarbij ik de deelnemers heb laten ervaren wat beleving is en hoe dit voor je kan werken.”

Over Directeuren Netwerk
Het directeuren Netwerk regisseert unieke netwerkwerkbijeenkomsten met gelijkgestemden, met als doel elkaar te laten inspireren op zakelijke en persoonlijke groei. De bijeenkomsten moeten een inhoudelijk karakter hebben met actuele zaken die de ondernemende directeuren bezig houden. Door op een effectieve manier en in vertrouwen te sparren met gelijkgestemden is het de bedoeling elkaar positief te prikkelen en inspireren.